HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: EvanTubeRAW

EVAN SINGS ON THE DISNEY MAGIC!!! Sea Day Karaoke! Mediterranean Cruise Week - Day 2

6834 ratings | 569405 views
Welcome back to Disney Cruise Week on the Disney Magic! DAY 0 - Traveling to Barcelona: https://youtu.be/4RB8J-vYHaI DAY 1 - Boarding the Disney Magic: https://youtu.be/uoI4teNJ_R0 DAY 2 - Epic Day at Sea: https://youtu.be/wPCSNvSrbMU DAY 3 - Pompeii, Naples, Sorrento, Capri: https://youtu.be/-0AXtI1mO04 DAY 4 - Colosseum & Vatican Rome: https://youtu.be/pASveltjRPk We continue our Mediterranean cruise with an epic day at sea as we travel from Barcelona, Spain to Naples, Italy. We start the day off meeting Mickey, Minnie and Goofy at our character breakfast. Jillian hangs out in the Oceaneer Club while the rest of us learn how to draw Pluto from the cruise staff. Then it's off to lunch at Cabanas and a trip to the pool and water slide. We meet up with Anna and Elsa at the Frozen Gathering. After a nice dinner at Lumiere's, Evan and Daddy sing You're Welcome at Family Karaoke! Stay tuned, more to come from Italy! CHECK OUT OUR OTHER CHANNELS! EvanTubeHD: http://www.youtube.com/EvanTubeHD JillianTubeHD: http://www.youtube.com/JillianTubeHD EvanTubeGaming: http://www.youtube.com/EvanTubeGaming DTSings: https://www.youtube.com/c/dtsings FOLLOW US! Instagram: http://www.instagram.com/evantubehd Facebook: https://www.facebook.com/EvanTubeHD Twitter: https://twitter.com/EvanTubeHD Production Music courtesy of Epidemic Sound
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1583)
EvanTubeRAW (2 months ago)
Click here to see Cruise Week DAY 3: https://youtu.be/-0AXtI1mO04
Kiahna Vlogs (2 months ago)
EvanTubeRAW I’m going to Hawaii in 16 days
Crafts With Nicole (2 months ago)
EvanTubeRAW Evan is the best especially daddy tubr
Juliana Oiej (2 months ago)
EvanTubeRAW LOVE YOUR CRUISE VIDEOS
Jose Garcia (2 months ago)
EvanTubeRAW
Jose Garcia (2 months ago)
Hello this is cool
joan villa (2 days ago)
Evan you sings great
Allison Quade (4 days ago)
Good singing
Princess Kate (5 days ago)
Does your dad do any music or theatre? He has a good voice!
Marshmallow 15 M (7 days ago)
That sink thing is at burger 21
Nyan 64 (9 days ago)
I when on the fancy and it was cool but no baked BEENS
Ethan J Torres (11 days ago)
Cruise week 4............... carnival cruise 🚢
Amy Ramos (11 days ago)
Best song I’ve heard ever
Mystical Dragon (12 days ago)
They were singing your welcome from Moana
Cusu Spidey (13 days ago)
is azom
Nikola TUBE (15 days ago)
evan you is good
Alyssa Melia Sullano (15 days ago)
When Evan did that--breakdown, I'm gonna call it--, when you guys went swimming, he complained, "Fortnite is dead." I agree, but I like seeing people dance 😂😂😂 idk why I'm weird :/
This is the best week ever year 😀
Rileytube Hd (16 days ago)
Do another cruise 🚢
Caira MariaJos (16 days ago)
Don't stop at cruise 3
RbxRobloxian Playz (18 days ago)
7:33 thank me later
You sound great Evan
Kathy MSP (21 days ago)
Juillian is he only one not wearing a black dress😂 sorry idk if I spelt her name correctly.
Jackson Gamer (22 days ago)
I’m going on a cruise in March 2019
The E word (23 days ago)
Nice dance moves Evan
Gemma Faeldilan (24 days ago)
Loved the video
Honey-chu stache 2 (26 days ago)
This video was recorded on my birthday.
Gina West (27 days ago)
As as aw
ajanta khanikar (28 days ago)
Evan and Jillian did you try putting a ketchup on a slime
Disney Life Films (29 days ago)
Awsome I love the Disney Magic I love the wonder but magic is my number 2 ship but I'm platinum I've beeen on all ships
Socorro Guzman (1 month ago)
Good drawings evan my sis can draw that to shes rlly good
Socorro Guzman (1 month ago)
Evan stop dancing lol
HyperBunny (1 month ago)
i can run up the stairs really fast but it makes me feel tired
Viswajith Sa (1 month ago)
Dad has a nice and clear voice.
Anika Prashobh (1 month ago)
I am seriously sick of that dance
awesometube hd (1 month ago)
Do you have a Instagram account Evan ? If you do,tell me
BittyTatFattyCat (1 month ago)
I love the little prank y'all played on the kids. No matter how old we are, we're always a bit childish 😛
aimee ibarra (1 month ago)
👍🏼
Jun Plays (1 month ago)
4:40 lol I just noticed me and Evan has the same shirt
NJK FILMS (1 month ago)
DO U WANT SUB TO SUB?
Kezia Jiun (1 month ago)
damn...... Evan with that bnha t-shirt tho
Lissy Varghese (1 month ago)
Deed jillan sing be cas I don’t no if Evan tub family vlogd jillan singing on stage
Lissy Varghese (1 month ago)
Man hi is a great singer and his really good at singing tho
Wy Guy (1 month ago)
the proper pronunciation of kareoke is kah-roh-kay. i learned this from my japanese classmate. the more you know.
UniPrincess 123 (1 month ago)
All you guys are awesome at singing! :)
Alejandro Barrett (1 month ago)
Evan you'refortnite dances are brilliant
Alejandro Barrett (1 month ago)
Evan you're
Alejandro Barrett (1 month ago)
To be honest this is the best video you guys have mede
Tracy Lan (1 month ago)
did you bring ur own suits or not
Abby Cruz (1 month ago)
When anyone heard sea day did they think ceeday
Dragon Claw (1 month ago)
8:51 I was at a cruise once and I ran up the stairs multiple times cause the elevator was slow
Dragon Claw (1 month ago)
The whole family is wearing black except for Jillian
Elanor woods (1 month ago)
8:30 the hover hand
MattMovies599 (1 month ago)
i only like evens voics
MattMovies599 (1 month ago)
you guys always wanna make me and my sis do videos but we arent youtubers yet......
Brilliant Games (1 month ago)
Lol Even goes Fast on the slid Jill Goes slow Like if that funny
GungaBoy 2000 (1 month ago)
Sea day=LIGMA!
Alan Rodriguez (1 month ago)
Evan for the 3rd time... You guessed it, STOP👋
Greg Velanoff (1 month ago)
Evan love Shirley temples to#7UPSPRITE (same thing but 7ups better🤯
Greg Velanoff (1 month ago)
When Evan goes down yellow slide #wakandaforever
Platonic Cream (1 month ago)
GUYS HIS BNHA SHIRT
Pugslylover T (1 month ago)
Cabana oo na na
cher G (1 month ago)
4:48 damn your right 😂👍
in the morning when jillian said "good morning she sounded English"did any relise
Justin DeSousa (1 month ago)
I love Evans dance in the elevator it was hilarious, I have question for you do you live in Houston Tx,because I live in Montreal QC
Remanda Sarwono (1 month ago)
😁😁😁😂😂😂😂😂😅😅😄😁😂😃
Elsa Rivera (1 month ago)
EVAN PLS STOP!!
Paige Brogan (2 months ago)
Lol
Anthonia Lonia (2 months ago)
Singing eh.
Cyrus Allen Quitquitan (2 months ago)
But omg i see evan wearing an boku no hero academia shirt whoo
Juliana Oiej (2 months ago)
I LOVE PLUTO
Reaction with Alex (2 months ago)
Is that a anime shirt evan
Kyler Maynes Gaming (2 months ago)
💞🤘🤘👍👍🎧
Diana Duarte (2 months ago)
Hey how 🇧🇬🇪🇪are
Olivia Wallace Petchey (2 months ago)
Wow so cool!
Ramona Carmona (2 months ago)
Evan rasurate el bigote adolecente
Crew blox Team (2 months ago)
They stop eating then in two minutes they are eating
KARTIK GAMING (2 months ago)
"Sea-Day = Ceeday"
Jose Garcia (2 months ago)
Cool
Thomas emer (2 months ago)
Jillian is so beautiful
Unicorns Rule (2 months ago)
3:20 you can go up a slide!?!
PUPATELLA PIZZA (2 months ago)
I was born in Naples
christian karagiannis (2 months ago)
👏👏👏
Junior Resendiz (2 months ago)
Jillian is hot
Gacha Girl (2 months ago)
oh okay 👌
Yellow Dragneel (2 months ago)
Nice Boku no hero academia shirt Evan
EliteFuryDragon Films (2 months ago)
Do u still have mr. Gold or the clay angry birds
Izuku Midoriya (2 months ago)
*OMG I DIDNT KNOW EVAN WATCHED MY HERO ACADEMIA I SAW HIS T-SHIRT*
Brian Galasi (2 months ago)
I live in Milan Italy
Casiel Nunez (2 months ago)
U guy are awesome
deadpool sans (2 months ago)
what is your fortnite because i am bett er than ninja
DoubleTrouble (2 months ago)
oh my gosh we would do the the same thing race up the stairs and see who got there first, disney magic is the best
Slendercuber Productions (2 months ago)
Lol
Yaniris Vilorio (2 months ago)
wear a bow tie for once! Or wait... I was gonna say fez but naw... how about a Stetson? Stetsons are cool.
Kirsten Muzzy (2 months ago)
I went on the Disney Magic in January and had the same waiter, he was amazing.
Staci Bergemann (2 months ago)
Your sitter is taking your YouTube channel
ruben Z (2 months ago)
🤔🤗 good vid
Zoe Bumbarger (2 months ago)
Omg you should join scentsy or buy from scentsy because Scentsy is like a wax bar and they smell so good.. and they partnered up with Disney and they came out with like Disney princess and I mean like any kind of characters and they make it smell like their original scent.. so if you buy one and smell it when it comes to your door step.. their there original scent.. like it’s cray
Tyler Truong (2 months ago)
Please i beg you if your waiter is Wayan or Chad plz tell them the Truong family said hi there the best
Jassy Santos (2 months ago)
Can you plsss do the parents can't say no for a day challenge?
Karen Farmer (2 months ago)
Hi mom
riyan Rosh (2 months ago)
hi Evan i want meet u
Terilyn Lo (2 months ago)
I was already sick of Evan’s dance in the last video 😐 Got any other moves to show us?
foxy foxy zombieFoxy (2 months ago)
and get popular
foxy foxy zombieFoxy (2 months ago)
how did you be a youtuber
Kween Khloe (2 months ago)
Awesome singing guys!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.