HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Parteehard da trucker

I Quit my Trucking Job(Parteehard da Trucker)

463 ratings | 10435 views
I Quit my Trucking job. Abilene is the only trucking company that I have driven for and I have been here 2 1/2 years. Nothing against them it was just my time to go. I hope you enjoy the video. LIKE SHARE SUBSCRIBE
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (188)
chris-style405 (7 months ago)
Congratulations brother. May the ancestors bless you and your wife and your unborn child on your future endeavors much success to you and whatever move you make
Reginald Green (7 months ago)
Damn Chris woke👀👀👀👀 #ancestors
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx Fam
flashpacks (1 day ago)
Words of wisdom. 👏
chris owens (2 months ago)
Damn I guess yo loud ass wife or whoever that woman is wit u ain't so loud now
THEHAMMER65 (3 months ago)
That use to be the old bulington terminal lol
Marie Nicole (5 months ago)
May the LORD JESUS CHRIST BLESS YOU AND YOUR FAMILY !
Lacoya Brooks (6 months ago)
Hello so how u been driving cause imagine company driver and I wannna be owner operator can u give me some feed bk I would like too know cause don't get me wrong some companies r good to get the experience but I'm knew too it too I feel u sometimes u got move on and do better things
julie all-night long (7 months ago)
Damn keep grinding unk how can i get in contact with u
Parteehard da trucker (7 months ago)
IG
Mfreezdatrucker (7 months ago)
Keep doing ur thang man👀
Russell Farley (7 months ago)
Man great video very positive so much honesty man you kept it 💯
St0w1k (7 months ago)
Sucks that all semis will be autonomous in the next 10 to 20 years.
18- tolife (7 months ago)
Congratz i hope all goes well its really nothing to it for as being your own boss once you learn the ropes with the paper work stay on top of that & you will be good i hope the home front is well also i know she is excited about being a mom for the first time
Agent Orange (7 months ago)
Rock on, best of luck.
Bryan Livings (7 months ago)
Congrats Congrats Congrats big Homie !!! You are not only making a way for yourself , but for your family also. I love to see a black man doing it. Best of luck to you PH !!!
Al Mar (7 months ago)
Good luck on your next step and congratulations on family expansion stay safe.
Jamie Barker (7 months ago)
God bless
Chris Logan (7 months ago)
Do what you feel brother just wish u the best.
milktastictv (7 months ago)
Big facts we talked about leveling up glad to see U did it myG congratulations and i will be calling you for some info 💯💯💯💹💰💰💰💰💰 BLUEBERRIES BLUE CHEESE💰💰💰💰
Exclamation Thoughts (7 months ago)
Salute to the big moves
Chris Burroughs (7 months ago)
Get out of trucking period
Charles Robey (7 months ago)
Good luck PH much success on your new journey!!!
ILL-WILL 11798 (7 months ago)
Congrats, well executed
VindicatorFFXI (7 months ago)
Good luck
E Street (7 months ago)
mad respect. Wish you the best for you & your family
SemiCrazyDeek (7 months ago)
Congrats hommie!!!
BigMarv Madison (7 months ago)
True words homie god bless you in your future endeavors
Big Tex Trucking (7 months ago)
Hey ph congrats bigdog it was nice meeting you in the rest area in Memphis that day I’m sure you know who I’m am
KCmobboss (7 months ago)
Good luck to you my brother
Monterrio McCloud (7 months ago)
Congratulations big homie!!!!
Adam Howard (7 months ago)
I appreciate you bro bro, been watching an following you dawg and glad u moving forward, that's what it's all about always graduating bruh
1tuffzx10 (7 months ago)
Bruh your only doing what's right 4 you. I wish you & the fam much love & success. Ya next move is the best move, may your next endeavor be successful ✊🏿✊🏿✊🏿
Godson (7 months ago)
At least your not trucker brown fronting like he don't wanna quit when really he hates trucking.
Pharto Caidor (7 months ago)
Success depend on risk.hard work dedication you be all right fam
Mister Miles (7 months ago)
Congrats bruh. It was good talking to you and KW at the Pilot in Barstow. Much success on the next move.
emails emails (7 months ago)
Thanks PH (stay strong)
DHubb DaTrucker (7 months ago)
Congrats on your next move
ronald watts (7 months ago)
thank you parteehard I enjoy you and your miss you are always In my prayer. Pittsburgh,pa In the house
Rob Geronimo (7 months ago)
Right. Time to move on. It happens. Good Luck 🍀
40teeve (7 months ago)
Thank for passing the game I wish you the best in what ever you do!
Gary Buster (7 months ago)
Congrats ph and wishing you and your family well!
sheri (7 months ago)
Hey Parteehard, thanks for sharing. As you grow & share so do we. I have a son on the road who needs the wisdom, keep us posted & keep sharing. Peace and love to your family.
Nelson Off-road (7 months ago)
Congrats and good luck on the new baby and new business.
Kevin Fitts (7 months ago)
Congratulations
Jody Splackavelia (7 months ago)
Damn that's exactly y I'm leaving my company in 2 months
Marlon Tyrone Williams (7 months ago)
Wishing You Much Success Stay Safe
Elishia Taylor (7 months ago)
Congratulations
That’s reals shit homie.We raise workers from birth instead of encouraging them to be bosses.All you hear growing up is go to college so you can get a good job.Not so you can own your own company.I salute you and I’m a Owner opp myself and here to tell you as long as you got a good secretary you can make it work
Jamar turner (7 months ago)
U doing your thing homie
Jay Money (7 months ago)
Bruh you did your thing got your experience. always be a business man before a Truck driver
Gemini Confirmed (7 months ago)
Congratulations!......I've enjoyed your videos. You're the only trucker not Jump Editing your vids like women do on those make-up channels....I like your style......Hi KDW!
TheRedsun111 (7 months ago)
Now that a REAL Black Man that know what up! Good luck to you Brother and good job being a truck driver! Can't let the White man take you down!
Tabs T (7 months ago)
so that means your youtube channel is done.
T.R. McIver (7 months ago)
Congratulations O.G.
Reginald Green (7 months ago)
ALL LOVE I SEE #RESPECT
James Slaughter (7 months ago)
Iam very happy for U brother 👏🏾👏🏾👍🏾😁 I work for a cleaning service company we clean building's I have been on this job for 8 years and yes I know how u feel I want to leave too going Through the stress and strain working from 9am to 7pm the hole day everyday dealings with all Different attitudes from ppls and ack like it never happened just being stuck I can't do what I want to do out side of the box just being stuck and i just dont like it anymore the money is good no vacation no time off no rest time just work everyday I wish I can just say u what that's it iam DONE and just move on Iam single no kids but I know there's more outside of this Box then this that's just like the owner of the company telling us that he is going fo find somebody to cover so we can take a day off listen I dont believe what ppls say I believe in what ppls DO Iam Dewar not a Say are its just all talk and no action and I just don't like to tell somebody and it goes in one 🗣👂and out the other 👂 it really sucks I want to do MORE in life its self iam a 🐃 go get it 4real I know ppls are saying this nigga ia just all talk and no action I well come it well come I just have to have faith that's all to u brother may God bless you always from his heart and SOUL AMEN 🙏🏾🙋🏾‍♂️👍🏾👌🏾🤘🏾🤟🏾✌🏾😁😎
Parteehard da trucker (7 months ago)
James Slaughter you too my brother and I hope you can work that out because I will tell you it feels a lot better
Sonuorlins1 (7 months ago)
Real video bro. Or "TRUCKS" with your son name on it pimp... Salute Parteehard. #RealVideo# Stay safe outchea brah... 💪🏾👍🏾👊🏾
SILENCE & SECRECY (7 months ago)
Life is all about the Growth and Development of self. #$tayhumble #$taygrindin #$taymovingin$ilence
If you need an experienced dispatcher let me know!
Dee B (7 months ago)
Congratulations! Get That Money.
Tzo Jonze (7 months ago)
Going into the next level (you go Partee) I hope it works out for u and your family (which it will) and can't wait for future episodes.
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx Fam appreciate that
Best of luck bruh, you got a clean mindset and a clean heart, nothing can hold you back!
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx Fam
King Will (7 months ago)
Congrats on your new journey in life... looking forward to some future video's will be tuning in to watch you succeed
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx Fam appreciate that
Don’t let it botha ya (7 months ago)
#legend
Cedric Skinner (7 months ago)
Best of luck to you and your family. God bless!
Mr Businesz (7 months ago)
Congrats my dude, looks like bigger and better things are on the horizon for you and kdw. Best of luck, looking forward to following you still.
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx Fam appreciate that
Unn Lee (7 months ago)
Good luck on your new Journey fam.
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx bruh
Jarvis Thomas (7 months ago)
Congrats big bruh for making that move. From my 8 years experience it's going to be journey. But u already molded to fit in. U got people around u that know the process. Success is your u already claimed it. U need any advice reach out.
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx Fam much appreciated
Tiffany Cossabone (7 months ago)
Congratulations and best wishes for u and ur family
Tiffany Cossabone (7 months ago)
Parteehard da trucker ur very welcome
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx Fam
larry wheeler (7 months ago)
Best to you and family. Will be waiting for the next chapter👍
T.o 203 (7 months ago)
Congrats
Earl Hustle (7 months ago)
Thats solid champ good luck with your business venture!✊🏿
Stevo 608trucker (7 months ago)
Always watch neva comment,as aleays you 100.good luck G
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx Fam
Marcus Williams (7 months ago)
Congrats and much success!
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx Fam
Dangerous itz Obvious (7 months ago)
Great Video. Elevation.
Parteehard da trucker (7 months ago)
Appreciate that Fam
Brian Samuel (7 months ago)
Good luck on your new endeavors, and Congratulations too you and the wifey !!!
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx Fam
New York Boxing Talk (7 months ago)
Good luck big bro. I wish you all the best. Keep us updated
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx Fam
JusBuTTer (7 months ago)
Looking forward to see what is next for you... xoxo JusBuTTer
sandra kitwana (7 months ago)
Hey FAM, much respect to you and my Niece. Congrats on your new move. I'm happy for you.🙏😍God Bless! Things are looking up! Yeszz! ❤😍 Up
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx Auntie appreciate that
Rider 71 (7 months ago)
Look in forward to seeing what your next move is...
Rider 71 (7 months ago)
Tommi Gunnz you seem like your the one who has been f$#%ed...I hear nothing but jealousy spewing out your heart. Go wash yourself then come back chump.
Rider 71 (7 months ago)
Parteehard da trucker haha that's another way to express That! New Season for u...Good stuff
Parteehard da trucker (7 months ago)
Fuck em bruh😂😂
Ricardo NW (7 months ago)
PH all the best in your new journey I am pround to see you change your live arouund Stsy Safe
Sheila Pearson (7 months ago)
Look into authority...thats where the money is.Ask the ghost...trucker..good luck we love u and KDW...
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx Fam appreciate that
SoulBrother Number1 (7 months ago)
You will do well brother, on to bigger and better things.
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx bruh
June Bug (7 months ago)
Congratulations PH. Good luck on your next journey and your new seed coming soon. Truck hard and safe.
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx bruh
Devin Jackson (7 months ago)
✊ right on bruh
D major Da Trucker (7 months ago)
Get that money fam🚛💰💰
Lou Hawk (7 months ago)
The evolution of PH will continue in greatness and betterment .
Parteehard da trucker (7 months ago)
All day Fam appreciate that
Always Informed (7 months ago)
Oh shit I commented too soon. Keep the videos coming. Next step for you sounds like owner operator??
Always Informed (7 months ago)
Once you stop learning it’s time to move on. You’ve conquered amx and now it’s on to conquer something else. Roll credits. Game over!!!
J.B. Smooth (7 months ago)
Salute big homie, ✊🏾
Rahim Medina (7 months ago)
Congrats 🍾🎉🎊💰🚛
FRANK JACKSON (7 months ago)
Congratz PH put your mind to work and you will make it. Congratz again .
PoloTheGr8 (7 months ago)
Let's get it 🔥🔥🔥
PoloTheGr8 (7 months ago)
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
PoloTheGr8 (7 months ago)
Godbless# you and your family# and the new# babyboy#
Antonio Miles (7 months ago)
chances make champions homie lets get it!
Parteehard da trucker (7 months ago)
Fuck yeah Fam
rashad281 (7 months ago)
May God continue to bless you kinfolk
Trucking Review Channel (7 months ago)
Change is hard. But you said it rite you have to get uncomfortable to move forward. That is a good run at abilene better than most.
LeeMack912 McClain (7 months ago)
PH shoot me a text. lost all my phone contacts
Parteehard da trucker (7 months ago)
10/4
Donald Johnson (7 months ago)
Great move brother....stay Focus and chase your dream
mtpnyc (7 months ago)
Congratulations Big Dog it's all about that growth I wish you well brother leave them Kids something and lead by example!
chucky chuck (7 months ago)
You weren't blind you were smart and you learn the trade and the knowledge of the trucking business, good luck on your new journey and stay from the slave system when I say slave system I mean the prison good luck young man and I wish you and your family the best.
Parteehard da trucker (7 months ago)
Thx Fam appreciate that

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.