HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: TMZ

Ariana Grande & Big Sean Seen Hanging Out Again | TMZ TV

1275 ratings | 110020 views
What are these two up to?! SUBSCRIBE: http://po.st/TMZSubscribe About TMZ: TMZ has consistently been credited for breaking the biggest stories dominating the entertainment news landscape and changed the way the public gets their news. Regularly referenced by the media, TMZ is one of the most cited entertainment news sources in the world. Subscribe to TMZ on YouTube for breaking celebrity news/ gossip and insight from the newsroom staff (TMZ Chatter & TMZ News), the best clips from TMZ on TV, Raw & Uncut TMZ paparazzi video (from TMZ.com) and the latest video from TMZ Sports and TMZ Live! Keeping Up with Our YouTube Exclusive Content: TMZ Chatter: TMZ newsroom staff insight and commentary from stories/ photos/ videos on TMZ.com TMZ News: The latest news you need to know from TMZ.com Raq Rants: Raquel Harper talks to a celebrity guest with ties to the hip hop and R&B communities. Behind The Bar Podcast: TMZ's lawyers Jason Beckerman and Derek Kaufman loiter at the intersection of law and entertainment, where they look closely at the personalities, events and trends driving the world of celebrity — and how the law affects it all. We love Hollywood, we just have a funny way of showing it. Need More TMZ? TMZ Website: http://po.st/TMZWebsite LIKE TMZ on Facebook! http://po.st/TMZLike FOLLOW TMZ on Twitter! http://po.st/TMZFollow FOLLOW TMZ on Instagram! http://po.st/TMZInsta TMZ on TV & TMZ Sports on FS1 Tune In Info: http://po.st/TMZOnAir TMZ is on iOS! http://po.st/TMZiOS TMZ is on Android! http://po.st/TMZonAndroid Got a Tip? Contact TMZ: http://po.st/TMZTip Check out TMZ Live, TMZ Sports and toofab! TMZ Live: http://po.st/TMZLiveWebsite Subscribe! TMZ Live: http://po.st/TMZLiveSubscribe TMZ Sports: http://po.st/TMZSportsWebsite Subscribe! TMZ Sports: http://po.st/TMZSportsSubscribe Toofab: http://po.st/toofabWebsite Subscribe! toofab: http://po.st/toofabSubscribe https://www.youtube.com/c/TMZ
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (494)
C1RCL0N3 6 (1 month ago)
Yo this vid was raunchy
Neicy Nunnery (2 months ago)
Just send Big Sean to me. They not a good match 😝Sean hit me up boo
Lola Brady (3 months ago)
hope they get back together they were so cute
Natalia Osorio (3 months ago)
Y’all are too much 🤣🤣🤣
Witty WitWit (3 months ago)
Ariana is just Jennifer Lopez all over again .
janel nona (3 months ago)
This is so gross “let’s see how she’s walking tomorrow...” and that’s why tmz is the toilet of tv and entertainment
Erica Shady (3 months ago)
That only thing big on that kid is on his name.
Crampets Shain (3 months ago)
Sad you have all this money and fame and you go with a member of the lowest social class in the country what the hell
queen khan (3 months ago)
why they so mean , ari is hella sweet
Camilizer (3 months ago)
how is she dumbing herself down by going back to Sean? meanwhile, pete is dating a woman almost half his age and she wont come for him lol
Robert Vallejo (3 months ago)
They are making music together
Riko Lopez (3 months ago)
Ariana is the type of girl to hit replay on a song like a hundred times.
Jack t (3 months ago)
Gross
J. Spadez (3 months ago)
People do know that they broke up and always remained friends? 🤔... Comments be killing me lol like it was an amicable break up and if they hang out who cares. Jhene and Big Sean been done since November I believe Arianna is single too right? Honestly who didn't see them two hanging out or trying to rekindle work on a relationship again. You're still in love with somebody if you go back to that love and don't want to fight how you really been feeling.
ChristianTGOD (3 months ago)
Lmao big grande
Leroy Johnson (3 months ago)
Sean musta heard Ariana said he could still get it. LMAO that Ariana probably thinks they are back together now when Sean is just gonna pound her a** hole til it's worn out then dump her again.
Yussra 🌙 (3 months ago)
Leroy Johnson she actually dumped him tmz got it wrong
Nawe (3 months ago)
I know they say I move on too fast.....🙅🏻
mo -2662 (3 months ago)
Love them together.
Enr Iba (3 months ago)
Thank You, return
Kiki Pacheco (3 months ago)
BIG GRANDE?!!! I can’t 🤣
genie121 (3 months ago)
I preferred Sean with Jhene. However- Ariana came back for the D
zantos o2t3a (3 months ago)
This girl flys through men most would call her a thot but I'm gonna be the bigger person here , she's not a thot just a WHORE
shortiitanya (3 months ago)
Can they be friends ?!?! Damn everybody dating in y’all eyes🙄🤦🏽‍♀️
Jake Mancuso (3 months ago)
lol, did you guys read the burn book? when she had the pictures of each ex... big sean.... she quoted... (still can get it tho)... gotta look at the actual video people... she just loves love .... she wants to find the one.. shes smart by the way! tmz gurrll... shes worth 50..0000000...00000 dollars so shes clearly not dumb. you still sit in the tmz office reading gossip..... those girls sit down and stfu thank you, next
SAM SAID (3 months ago)
Once you go black! 🤣
Ted'Aysyah Belcher (3 months ago)
*I hope Ari gives him one more chance!!*
Lovatic/ Arianator (3 months ago)
You guys are so annoying in never Specifically says that ari and Sean are back together it's just a theory so stop judging unless u know for sure.
D W (3 months ago)
Fr 👏🏽👏🏽
LoneStar (3 months ago)
She’s with a Black man so she “dumbs” herself down .. .. TMZ is racist
wayne reed (3 months ago)
TMZ = Tootsie fruit/myopic/zenophobic And that is guys very quickly You report about a girl dating an Afro-American because she's Latina and she's famous and so is the Afro-American about sex and that he is such an endowed brother that she's walking crooked or whatever she's sore all the time" Do you know how sick and disturbing others do you realize the Bible have something to say about women that have to have donkey sized penises??? It's not a very good picture for women that crave that kind of stuff Never lets fornication how you guys put that on a platform and say hey everybody it's okay because everybody's doing it So one day TMZ and everybody that works at TMZ will give an account to a holy Almighty powerful God every word that you said that you thought was so funny that your audience that was so funny you will give an account Because what you're teaching is little kids that flip through the stations and they land on this for a moment and then I hear one of the brothers think he's so cool by saying oh she's back with big Sean because big Sean is long and strong and he's down to get the friction on" I'm not even going to venture to say this but I'll say it anyway because I'm bold like that, First of all every black man on the planet is not John Holmes and if that were the case and let's just say God made a race of people wear Afro American people we're below the measuring stick I wonder if they would be the heartthrobs all over the world???? I mean I almost want to take a page out of Barack Obama's even though I believe he was the worst Scandalist president in US history That he said that rappers that have to have 8 or 10 women around them twerking must really not be confident in their sexuality because if they were confident in their sexuality why would they have eight or ten women twerking around them" And again this is wisdom of the world that's what Barack would say to try to clean everything up God made Christ Jesus sin, and the Lord Jesus did not ever no sin for all eternity,so that we might become the righteousness of God" If you people don't believe in Jesus I suggest you do an arduous study of the resurrection of Christ because one day you people will give an account for every whimsical little sexual innuendo idea that you guys are promoting I would hate to work for a gossip magazine or a gossip platform such as this and be considered a busybody but this is how you guys get paid just make sure you keep it clean cuz so far what I've heard is disgusting
karla mdz (3 months ago)
Ariana is annoying.
They are so messy I love it
Karina Montoya (3 months ago)
I thought he was with jhene aiko 😭
Aliyah (3 months ago)
ari’s lowkey a thot
Ji dls (3 months ago)
"BIG GRANDE" 😂😂
Sinam Salafai (3 months ago)
Thought it wasn’t a match? 😑
Lilly3344 (3 months ago)
Breakup with yourgirlfriend........
Lilly3344 (3 months ago)
Wasnt he dating someone?
Amalia Esposito (3 months ago)
Tbh i hate that he doin this so soon. Like they just broke up
loulou boys (3 months ago)
If this is only a collab , that's would make y'all look dumb
AsaVibe (3 months ago)
If there is something I love most is the commentary, please who the heck is this guy?
Sagamba Muhira (3 months ago)
She made deal with devil
Sly Ny (3 months ago)
Ariana Grande, the biggest THOT in the music industry.
Arianator Butera (3 months ago)
They are just friends
JohnixHD (3 months ago)
I thought Big Sean wrote 'IDFWY' for Ariana, cuz she was fucking The Weeknd (and he wrote The Hills) while she was dating Sean
Faith Vargas (3 months ago)
Why does the mans voice sound like he snorted a fat line before he did the voice over
Faith Vargas (3 months ago)
Frank Medina wym
Frank Medina (3 months ago)
Coc heads know their own i see 🤔
LiLi Speaks (3 months ago)
Omg she is not gonna like this TMZ y’all know how she gets about this type of content
June (3 months ago)
She’s having fun and living her life, some times you just need company and some good pipe at least it’s not a whole new dude. He’d be the top of my list too.
Jennifer Graham (3 months ago)
This girl can't be single to save her life. It's sad.
Julianna (3 months ago)
Ariana is nasty.... hoping to the next dude nasty another Blac Chyna right there
mjaay (3 months ago)
Big Grande....do it!
Paul Denino (3 months ago)
So Big Sean will be be dead in a year
Intahayatii (3 months ago)
He better run fast, this girl is a satanic kabbalah witch and destroys lives
aesthetic (3 months ago)
'thought I'd end up with Sean, but he wasn't a match' *shouts out aloud he wasn't a match again* Later, realizes that in the thank u, next diary there was written 'could still get it' me: oh-
Joshua Eason (3 months ago)
Break upp with your girlfriend
Courtney Green (3 months ago)
She’s blackfishing black people, beware! The next JLo...
Kendra A (3 months ago)
Courtney Green hell yeah
Dee Tess (3 months ago)
Well, she said he could still get it soooo.....
Tone Tea (3 months ago)
Whats with the move ? Its going backwards
Tabitha Antonia (3 months ago)
They are friends, they probably just hanging out like normal friends
All Alone (3 months ago)
*Once you go black...*
Pamela Bearbow (3 months ago)
Once you go black you never go back.....bahahahahahaha 😂😂😂
Christine Garcia (3 months ago)
They're so cute together 😍😍😍
LoveNevada Wms (3 months ago)
I prefer him wit jhene🤷‍♀️js
BoaSky (3 months ago)
Please no no no
Bella .D (3 months ago)
If she wants to date him let her it’s none of our business!
J.D. (3 months ago)
THOTT
Nelta Kimsley (3 months ago)
Wait, what... He and jhene broke up?
Ben Shippin (3 months ago)
Big Sean is such a trash rapper. Nothing but nursery rhymes for teenage girls.
TYYRREEKK . (3 months ago)
This relationship might not last and she's gonna make another album and be the victim as always she's a curse no different from a Kardashian she need relationships to capitalize on to have something to talk about in her music you notice ever since she been going through all this bull shit in her life plus her making songs about them brought her to another level and now she's taking over the industry this is how she sell records by capitalizing on sympathy big Sean is gonna be the one who broke her heart again but really she's gonna break his heart
Over 40 (3 months ago)
She really gets around
Nate (3 months ago)
Why is Big Sean called Big Sean lmao just take a look at your right arm then look at your pee pee
Arturo Leal III (3 months ago)
"She was too sore all the time." 😂🍆💯
A guy named something (3 months ago)
So, Big Sean IS mentally challenged.
Astrophenotype Tao (3 months ago)
Is she trying to say Ari dumbs herself down to be with guys like Sean
ultimate2018 (3 months ago)
Thank U, Next
Joesph Mcdaniel (3 months ago)
This was the funniest tmz story I've seen in a min. Hella dead "side to side".
mln 21 (3 months ago)
Yes finally !!!!!!!😻
Winter Tarzan Jagrup (3 months ago)
Ariana is a Succubus
Sharlenny Hernandez (3 months ago)
Jhené aiko album boutta be crazy asf
Danie Harris (3 months ago)
Sharlenny Hernandez Say it again! 😂🔥🎤🎵🎶
kyle gil (3 months ago)
Thank you , previous
Brandon Daniel (3 months ago)
Truuuu they on kangen water!!!
Tina Howard (3 months ago)
Wvy is she back.she .must of thought she could so better. But realized she couldn't.idk
Jenny Kevin (3 months ago)
yes he was breakup with her,
wolf town (3 months ago)
If they were leaving the recording studio, maybe they were collaborating/working on new music, and then took a late dinner break?
Spider-Man (3 months ago)
I would never get back with someone that already fucked another guy after me lol or any person that broke up with me period
Meow Purrr (3 months ago)
Yo shes becoming annoying... after she got ger first nunber 1 she think shes above & better then everybody else... smh just made her eggo even bigger
OrganizationXIII (3 months ago)
Where’s jhene ?
David Lee (3 months ago)
Honestly, what happened to big sean? he was supppose to be the next big rapper.
Kanye West AKA Yeezus (3 months ago)
I guess it’s thank you, previous
Kory Anders (3 months ago)
I've always shipped Ariana and Sean
Saf master Crid (3 months ago)
RUN SEANNN!!!!!!
Pulse Heltic (3 months ago)
Tbh, Big Sean been talkin recent about getting back into music and new album.. I wouldnt be suprised if it isnt a stunt move to get his name back in media... 🤷🏾‍♂️
Wolf Man (3 months ago)
Little shawn
Janine Illin (3 months ago)
LMAO 😂
Diesel Burner (3 months ago)
Ariana grande with a different dude every other month
Grande & Gaming (3 months ago)
Is he a match now?
ua6 6221 (3 months ago)
Someone got dat jungle fever lol
Not Your Average Trucker (3 months ago)
The Black Woman is GOD
MERK Legend (3 months ago)
Mac Miller died because she broke his heart then she left Pete Davidson. Now she’s back with big Sean again.💀
Violett (3 months ago)
is it just me or are they being really rude and offensive
Mobby (3 months ago)
Jhene > Ariana 🤷🏻‍♂️

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.