HomeМузыкаRelated VideosMore From: FLassheriTo

Sean Paul Y Sasha - Im Still In Love With You.mp4

660273 ratings | 155035506 views
HD
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (13599)
Kien lo escucha en este 2018 :)*
Iago Vittor (33 minutes ago)
Brancão gostoso
Estaban Soto (1 hour ago)
Listen this song make go back to school in Mexico when I was only 15 full of dreams!!!! 2019 all the way!!!!
Jessica Sepulveda (2 hours ago)
I still dance to this song in my mirror 😩💕 #2018
William Hinliz (3 hours ago)
2018 and still listening to this song 😎
mujuni alex (11 hours ago)
Gone are the days when we came to watch thick bottoms wiggle
jeesus Alonso (12 hours ago)
Busquen events el 25 de agosto 2018 en Facebook y jalense.
anneth ariadna (13 hours ago)
2018... #agosto y esto sigue gustando...simplemente la amo 😍 😍
- baby. (14 hours ago)
¡Hola 2018! This song still the jam😍😍
Kimberlina zeus_lucy (16 hours ago)
My fav song when I was little ❤ love this song til the day I die ❤❤ ~Kim ❤❤ 2018
Ana Moguel (17 hours ago)
Hola😂
Itzzmeagain28 (18 hours ago)
August 17th, 2018?
tudo sobre tudo (19 hours ago)
Alguém BR?
Rosa amaya (22 hours ago)
2018. (❤❤)
Yuksel Uludag (23 hours ago)
Güzel şarkı tr
Royan Shaw (1 day ago)
Now y'all know this is where despacito Luiz Fonzie et al got their idea from Sasha was killing it sexy from waaay back
Nkumum Francis (1 day ago)
Great song of all time
Thiu Thiu (1 day ago)
Sean paul massa curto muito todas as músicas 18 08 2018
William Felix (1 day ago)
That booty ... Damn .
Karim Hernandez (1 day ago)
Agosto 2018
rainbow collector (1 day ago)
yeeep
Lucas Augusto (1 day ago)
2018 ???😍
Sunzena Miah (1 day ago)
All time heat 🚀🛰
Debanhi Arredondo (2 days ago)
Agosto 2018?
Tarik sadat (2 days ago)
Back when Atlantic records actually had talent
Raquel Bernardo (2 days ago)
2018 nostalgia❤
Katherine Aguilar (1 day ago)
te AMO
Ederson Rios (2 days ago)
2018 agosto jueves 16??
Brandy Yolidio (2 days ago)
I wonder how many times she slipped dancing in those heels
Estiven Castro (2 days ago)
nostalgi 2019
Jose Ramirez (2 days ago)
se parece j balvin
Johnny Cage (2 days ago)
Sand fly, mr. Bean, snowman. fire
raian silva (2 days ago)
Brasil🇧🇷🇧🇷❤
Frank Ramos (2 days ago)
😍😍😍😍😘
Frédéric Ocana (2 days ago)
Althea and donna sample
Dulce Cabral (2 days ago)
2018😉🎧🎤
DJ BOIRO ABDOULAYE (2 days ago)
Mi piace jan peul song
Kenia Sarmiento (3 days ago)
linda.
jeidi contreras (3 days ago)
apami
Manuel Cortina (3 days ago)
Qué
Erick Valladares (3 days ago)
Agosto 2018 😎 Nunca pasara de moda 😎😎😏
Afona Emanuel (3 days ago)
Still here in 2018
Kiante Johnson (3 days ago)
The dancer is making me horny. Lol! 😁
Consuelo morales (3 days ago)
Agosto 2018 ❤
Jonathan Rodriguez (4 days ago)
Fea de cara pero con un culote y piernas que hasta los muertos se levanta, negra sabrosa!!
franchesco totti (4 days ago)
Agosto 2018 q recuerdos
Max (4 days ago)
0:00 this is what he is saying gsvrdhhehwbsdjshsjrhehshshshnshs nddfbdshjsjehsneh
Dante Barcenas (4 days ago)
My shit right here
antonio barraza (4 days ago)
Agosto 13 del 2018🙂😎
Lucia Hernández (4 days ago)
Amo esta rola...👉😍👍👍👍👍
Carol Azevedo (4 days ago)
Algum Brasileiro?
Juan Alvarenga (1 day ago)
👍👍👍
Mezaque Pereira (5 days ago)
Clássico. Das antigas
Patty Lopez (5 days ago)
I'm still in love with you BOY!!!😍💛💚❤
Patty Lopez (19 hours ago)
EMMANUEL WINJOBI yup! With You Boy!!😉
EMMANUEL WINJOBI (20 hours ago)
Patty Lopez me
Kamila Puerto B (5 days ago)
Hola esa canción es la mejor de todas😍😻😸🐶🐺🐱🐭🐹🐰🐸🐯🐨🐻🐷🐽🐮🐗🐵🐒🐧🐼🐘🐍🐔🐁🐕😀
BETRIZ VEGA (5 days ago)
2 0 1 8? 💖
J'adore le commencement de cette chanson 🎼🎧😊
Ana Cristina (5 days ago)
Dizer que parasse com migo.
Ana Cristina (5 days ago)
Que acha?
Youpo1 (5 days ago)
Almost 10 years
Asho Achille (5 days ago)
If you want a song for dancing check this one!!
Guilherme Domingos (5 days ago)
Essas músicas traz saudades
Andrea Cobian (6 days ago)
Sasha’s body is poppin... moves are on point... she just can’t sing...🤨
Mike Garcia (6 days ago)
I’m still in love with this girl😏
Christian Chavez (6 days ago)
Like and comment if you know what the fuck he says in the beginning lol
Lil Ho (6 days ago)
2018
Leira Sophia (6 days ago)
Like si la escuchas en el 2018... Saludos Colombia😋😋😍😍😎😎😎😉😉😚😚
Antony Gabriel (6 days ago)
Nossa mano esse SEAN PAUL é fodaaaaaaaaaa canta de maisssssssssssssssssssssssssssss
Eimmy Jiménez. (6 days ago)
Siempre he creído que la morra baila super cool jaja. 😹♥
Sebastián Castillo (6 days ago)
Like si estas en 2018
Emiliano Barrios (6 days ago)
Agosto 2018
Claudia Romero (6 days ago)
Clásico nos amaneciamos en las rumba de barrio y nunca faltaba este tema pegajoso agosto 2018
yeah 2018 ?!how our next generations can't understand this was the best
A.R.M.Y k pop k poper (7 days ago)
Lo que el hombre tiene escrito en la polera army eso es de las fans de bts nsbeksns
Matheus Martins (7 days ago)
Nostalgia !!
Yajaira Horna (7 days ago)
💕
Neron hum (7 days ago)
que hermosa mujer me enamora.. aguante SEAN PAUL!!! 2018
JUICYRED 70 (7 days ago)
AUGUST 11 2018 THIS SONG WILL NEVER VANISH I PROMISE U THAT. LOVE THIS SO MUCH. 🎩 😁 👕👍Great! 👖 👩💬Cool💫 👚👏💥 👖 👠👠 👍✨✨✨ 🎉😊👏😁👏😃🎉 Congratulations! 🍀 ☀ 🍀🍀 🍀🍀🍀 🎁 Have a nice weekend!
084 .2050 (7 days ago)
Ring, come on ting dem call a broken heart This blessed love will never part Say I know it from de start mi tell them say A dutty yeh  Sean Paul & Sasha.. come sing for them baby You know you make me holla boy you make me shout But I can't get your tenderness Still I can't get you off my mind What is it about you baby (A dutty dutty love) I'm still in love with you boy? Well I'm a hustler and a player And you know I'm not a stayer (dutty dutty dutty love) I'm still in love with you boy? Say girly, try to understand  That a man is just a man  That's the dutty dutty love I'm still in love with you boy? Blessed loving from the start  But you know we had to part That's the way I give my love I'm still in love .. with you? (But a man gotta do what a man gotta doooo?) Girl, well a never had to promise you no  Bling bling fi hold you girl A just the loving when me fling fling control you girl And make you head swirl And make you body twirl And make you wanna be my one and only baby girl Night after night me give you love fi keep you warm Gal you never get this kinda loving from ya man And now you want draw card say me just can't perform I love you baby A true you get the little loving and me gone You don't know how to love me I And I nah no time fi no kiss up an charm Not even how to kiss me A true me take you little heart by storm I don't know why .. I love you baby A just the dutty dutty love I'm still in love with you boy? Well I'm a hustler and a player and you know I'm not a stayer That's the dutty dutty love I'm still in love with you boy? Say girly, can't you understand that a man is just a man  That's the dutty dutty love I'm still in love with you boy? Blessed loving from the start but you know we had to part That's the way I give my love I'm still in love with you? But a man gotta do what a man gotta do?girl A true me give her tug love and say bye bye bye Me turn around she ask the question why why why  When me leaving me see the gal a cry cry cry And it hurts my heart to tell a lie lie lie So don't cry no more  Baby girl for sure Just remember the good times we had before I love you baby A true you get the little loving and me gone You don't know how to love me I And I nah no time fi no kiss up an charm Not even how to kiss me A true me take you little heart by storm I don't know why .. I love you baby A just the dutty dutty love I'm still in love with you boy? Well I'm a hustler and a player and you know I'm not a stayer That's the dutty dutty love I'm still in love with you boy? Say girl, try to understand that a man is just a man  That's the way I give my love I'm still in love with you boy? Blessed loving from the start but you know we had to part That's the dutty dutty love I'm still in love with you? But a man gotta do what a man gotta do?girl I don't know why I don't know why I don't know why I don't know I don't know I don't know I don't know why I'm still in love with you boy
Eliud Mendoza (7 days ago)
2018 agosto auuu
bluntefied (7 days ago)
I'll say this much. I'm here cuz i love reggae so I was shocked to know Alton Ellis is the original to this track. sean paul killed it but alton wllis version will always be the best
Israel Marques BJJ (7 days ago)
2018 ao ifinito
me gusta
Pedro LUKas (7 days ago)
2018
Anais German (7 days ago)
Mood for my trip in less then a week 🤪
GOLD BROKERS (7 days ago)
Gold bars for sale at good price in South Africa if interested call or whatsapp me on +{27) 73 700 36 31
Jose Luis Poot Canul (7 days ago)
Agosto 2018
Dayris Sanchez (7 days ago)
2018🔥🔥
Raul Anguiano (7 days ago)
Que hermosa morena su baile seduce de pies a cabeza
Kelly Rock (7 days ago)
the dancer in white???
Kelly Rock (7 days ago)
can someone please tell me where the lead guy in this video is now
APPIAH MENSAH ANTHONY (8 days ago)
🔥🔥🔥
los chy (8 days ago)
08/2018 💕
Yvette Gonzales (8 days ago)
Middle school dayzzzzzz!!!
Hannah Lindner (8 days ago)
Tbh one of the best songs ever madeee
Aris_ Chill vibes (8 days ago)
I like how the girls aren't almost naked like now a days videos
Design Pro (8 days ago)
the most talented person in California saw this post
belleza Argentina (9 days ago)
Acá está argentina ??
Aury Viana (9 days ago)
Linda dança viu 👏👏👏👏👏
Gabriele Pires (9 days ago)
2018 * love
I’m Gonna Shock You (9 days ago)
My first born was made while this song was playing
Cassio Colombiano (9 days ago)
2018 😏❤
olga vasquez (9 days ago)
2018 eso no pasa de moda
Sharon Cariño (9 days ago)
Me gusta la música

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.