HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: TMZ

50 Cent Keeps Cool (Mostly) As Club Gig Gets Violent | TMZ

14808 ratings | 5062736 views
50 Cent took a big swipe at one of his fans when a bunch of fights broke out around him during a nightclub appearance. Full Story: http://www.tmz.com/2016/04/03/50-cent-fans-fight-nyc-club/ The Game and 50 Cent Feud Squashed https://www.youtube.com/watch?v=q-hAqWgmcdI 50 Cent Has One Very Hot Baby Mama! https://www.youtube.com/watch?v=He52jMmau5M 50 Cent’s Been Faking It On Instagram (TMZ TV) https://www.youtube.com/watch?v=OcP_0Y10b8k SUBSCRIBE: http://po.st/TMZSubscribe About TMZ: TMZ has consistently been credited for breaking the biggest stories dominating the entertainment news landscape and changed the way the public gets their news. Regularly referenced by the media, TMZ is one of the most cited entertainment news sources in the world. Subscribe to TMZ on YouTube for breaking celebrity news/ gossip and insight from the newsroom staff (TMZ Chatter & TMZ News), the best clips from TMZ on TV, Raw & Uncut TMZ paparazzi video (from TMZ.com) and the latest video from TMZ Sports and TMZ Live! Keeping Up with Our YouTube Exclusive Content: TMZ Chatter: TMZ newsroom staff insight and commentary from stories/ photos/ videos on TMZ.com TMZ News: The latest news you need to know from TMZ.com Raq Rants: Raquel Harper talks to a celebrity guest with ties to the hip hop and R&B communities. Behind The Bar Podcast: TMZ's lawyers Jason Beckerman and Derek Kaufman loiter at the intersection of law and entertainment, where they look closely at the personalities, events and trends driving the world of celebrity — and how the law affects it all. We love Hollywood, we just have a funny way of showing it. Need More TMZ? TMZ Website: http://po.st/TMZWebsite LIKE TMZ on Facebook! http://po.st/TMZLike FOLLOW TMZ on Twitter! http://po.st/TMZFollow FOLLOW TMZ on Instagram! http://po.st/TMZInsta TMZ on TV & TMZ Sports on FS1 Tune In Info: http://po.st/TMZOnAir TMZ is on iOS! http://po.st/TMZiOS TMZ is on Android! http://po.st/TMZonAndroid Got a Tip? Contact TMZ: http://po.st/TMZTip Check out TMZ Live, TMZ Sports and toofab! TMZ Live: http://po.st/TMZLiveWebsite Subscribe! TMZ Live: http://po.st/TMZLiveSubscribe TMZ Sports: http://po.st/TMZSportsWebsite Subscribe! TMZ Sports: http://po.st/TMZSportsSubscribe Toofab: http://po.st/toofabWebsite Subscribe! toofab: http://po.st/toofabSubscribe 50 Cent Keeps Cool (Mostly) As Club Gig Gets Violent | TMZ https://www.youtube.com/channel/UCK7IIV6Q2junGSdYK3BmZMg
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (2490)
João Pedro Silva (1 day ago)
Bunch of savages
Nemanja Draca (1 day ago)
Rodents 😂
Mohammed Hamidi (2 days ago)
F****** d******* cock top of his f****** head
chance lee (2 days ago)
Bunch of 🙉
Jayru Da damaga (2 days ago)
This video fucking sucks one minute of my life wasted
Mike Johnson (3 days ago)
Smfh. This shit looks so gay
Ayo GunnaMac (3 days ago)
He looked like he was his own bodyguard
Abraham Washington (3 days ago)
South Side
Brí Akílah (4 days ago)
Im literally scratching my head 😩😂😂
Term Inator (6 days ago)
Can someone explain why niggas are so violent???
TJ Vincenzi (6 days ago)
Keeps cool when he what assaulted the 1st person or the 2nd one?
ROB BAKES (6 days ago)
STUPID MOTHER FUCKERS
Connor MacDougall (6 days ago)
Y’all better stop this shit
Look at me fiddy!!!!! Lol
These effeminine negros!!! Lol
firiesport8 (7 days ago)
That security team is doing wayyyyy too much
Not even singin as he puts the Mic down to smack the broads hand pullin his t shirt the song still playin 🤣
GODSPEED 117 (9 days ago)
so many grown ass old folks on stage acting like kids. so embarrassing
JOHN NASCIMENTO (9 days ago)
GHETTO MENTALITY 👎
Ty Smitj (9 days ago)
Dude got his hat knocked off didnt wana expose his balled spot. Lmao🤣🤣🤣🤣
fatcookercutter (10 days ago)
That same dude who was stood around 50 when slowbucks got robbed on stage done jumped over the railing and they all backed up even the club security 😂
George Coleman (10 days ago)
50 like shit like this.
KiNg ctAylAh (11 days ago)
Quit grabbing all on the 🥜....
Slim Ware (11 days ago)
Lmaoo 50 bouta swang on his own Ppl ,niggas is drunk and irritated and I know it's hot af .
famFirst88 (12 days ago)
😂😂😂 check my mans hair game at 1:30😂😂😂! You can’t show up to a 50 show looking like that! Lol😂😂😂
Daddydollaboi 80 (14 days ago)
The fuck is niggas tuggin on 50 for? Niggas is turning gay af everyday... I suggest fathers stay in their children's life if you dont want them growing up fondling Lil Nas X on stage...lol
danoasislives (14 days ago)
dummies
Dragi (18 days ago)
Pac was not like that man!!!! and these goons riding for 50 hoping for big stacks huh!!!! Shit man..... I spoke the truth. 50 no respect!! you are a schmuck!!!
reeseycup32 (19 days ago)
Who is really protecting him🤷🏽‍♀️?iig
Ugboma melvin (23 days ago)
50 Cent ,got it popping,
Kadene Ellis (23 days ago)
😂😂😂😂
Jonathan Coleman (23 days ago)
Dat 1 dude who snatched da bottle from 1 bru actin like a fruity patooty
Charles Schipp (26 days ago)
He told everybody to get off the stage and not a single person moved he was the only person to get off the stage 😂😂😂
Call animal control!🤣🤣
James Starr (29 days ago)
Niggas.
Corporate Mac (1 month ago)
Protect the bag.
Justa Lilbat (1 month ago)
Naw
Tanya Price (1 month ago)
50 was pushing his security all around.
Danny Worsnop (1 month ago)
Banana party
Diamond Boi (1 month ago)
Im so lost who is who lol those his friends or he fighting with them lol
J_ PARKER (1 month ago)
The reason why everyone’s acting like that because everybody is on payroll LOL
Dawan Enonlee (1 month ago)
They all look alike.
Grown ass people act like children 50 cent sounded like a father correcting his kids. They can’t just go and have a good time an listen to music? 🙄🤦🏼‍♀️
misskat201021 (1 month ago)
What?
Sean Richards (1 month ago)
Hood shit,,smh fifty too grown ass to be engaging in this crowd
Soraya LeBlanc (1 month ago)
Them niggas look so thirsty trying to fight for 50
B D (1 month ago)
God damn gangsta rapper awesome
First Last (1 month ago)
Who the fuccccck is Security. All want to be security for the 5th . I smell money i smell money . I get it
Jessie O'Brien (1 month ago)
Crazy
I'mBlack&I'mProud X (1 month ago)
Never would I ever nor have I ever seen a celebrity & acted like this 🙄🤬...& then ppl wonder why some act like they're Gods, look how you treat them! I treat their asses just like the strangers they are!..tuh
Tenia Adams (1 month ago)
Got damn shame😂
Shauny R (1 month ago)
Fucking dumb ass niggas getting angry at each other wtf sorta security does 49cent have?? Mate he needs to turn up on point dudes grabbing each other angrily and shit mate come on man lol
Arleen Santos (1 month ago)
Good for you 50 very well done my love😇😘😘
Mr. Slowpoke1975 (1 month ago)
You mean to tell me this bum is still trying to be relevant. He showed how tough he is by having 15 retard security guards that only knew how to slap their selves around, and all 1/2 A Dollar could do was slap what appears to be a woman’s hand. Yeah he is a real tough guy. I agree there shouldn’t be anyone touching him if he doesn’t want them to. But he never even attempted to man up towards a dude, but just as soon as a female puts her hands on him he slaps her away lol. He is either gay or not as tough as he acts.
The Cowboy (1 month ago)
For we do not wrestle against flesh and blood, but against principalities. . . . - Ephesians 6:12
Aser Lewis (1 month ago)
Too many dudes in the club this was gonna happen
t jay (1 month ago)
U kno what i think i think he never had bodyguards from the get-go thats why he was tryna get up out of there
How I'm Livin Records (1 month ago)
How did he keep kool when he slapped somebody hand 😂😂
Kakusa kayama (1 month ago)
😂😂😂
Anthony Perez (1 month ago)
Nobody want that nasty ass effin vodka anyway that shit trash
Da Ni (1 month ago)
He ain't even singing and people paying to go and hear a c.d play
BoomStick Titan (1 month ago)
I was gonna ask, it looks like he's lip syncing
Hebarro Season (1 month ago)
Ya See the big homie BX HOV in the back 💪🏽
Michael Y. (1 month ago)
I’m still confused🤯
misskat201021 (1 month ago)
🤣
David Trout (1 month ago)
IF U HAD A BIG DICK U COULD B AROUND ALL FEMALES AND R PATHETIC SO MANY GIRLS TOLD ME THEY MANDINGO WARRIOR AND ALWAYS FIGHTING AWWW INSECURE
d j (1 month ago)
Dum ass people
Pedo Bear (1 month ago)
is he punching his own security? wtf is going on
Ryan Mitchum (1 month ago)
50 hiding
Eric Miller (2 months ago)
0:13 who let the retard in to 50’s right shoulder lol
Michael Scarpone (2 months ago)
You can never have all the animals together in one room they don't know how to act
Gary ArnoldII (2 months ago)
Fukin clowns huh 5th
J Pecco (2 months ago)
Proof that money cant buy common sense.
Thaddeus Johnson (2 months ago)
Real G
mikey wright (2 months ago)
tf was this get rich or die trying 2 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
J Kwic (2 months ago)
Das wtf happens when u hire friends
Joy Hasan (2 months ago)
Animals
9PM. TV (2 months ago)
บักดำเอ่ย 555
Brandon P (2 months ago)
Why aren’t country concerts like this? 🤔
Mysterious Stranger (2 months ago)
I didn't understood shit actually.
telemetryz (2 months ago)
monkeys with downs syndrome? where is Dylan Roof when we need him?
racoon right (2 months ago)
313
mireya Gonzalez (2 months ago)
😂😂🙌🙌👏🙏👏🔉👼👼👼👼🔮😘😍💃💅💃🙈👼👼👼👪😂
babak a (2 months ago)
He is really 💩fuk .no respect to one .just 2 pak king of the world R I p
BRADY_ BUNCH (2 months ago)
Did Tiffany Lane just grab your junk on stage in public😳
Javier Sánchez (2 months ago)
Pinches mamones ktmns
Immortan Joe (2 months ago)
Macacada atoa!
Snake Eyes (2 months ago)
50 A CLASSIC G!!! THTS NO FUCKZ GIVIN LIVE RIGHT THERE!!! 😎😎😎!!!
Natera Tomu (2 months ago)
why did he want to stand there
psychological channel (2 months ago)
5.0 cent upgrade to 1 $
Danilo Gonçalves (3 months ago)
O dinheiro consome a mentes desses caras e outra coisa são agressivos com seus fãs
Bernadett Toth (3 months ago)
Omg💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩👎💩👎👎
Kenshi LeNinjah (3 months ago)
Which is the security?
Carlos Rios (3 months ago)
50 is a joke
supbape (3 months ago)
This video confusing af lmfao
Kam Ahan (3 months ago)
Who what who what? What the hell is going on? Is he there alone? 🙈looool
A.M.K (3 months ago)
Das passiert wenn zuviele Affen im Käfig sitzen
Nix Govekar (3 months ago)
background already song is playing ..... nice lipsin too....... but 50 is the best ....
Agueda Valdez (3 months ago)
What in the modery world is going on here!!!
TGP 777 (3 months ago)
Black men do not know how to behave, ever.
Yakz Samuda (3 months ago)
Well damn that was racist
717Society Ent. (3 months ago)
50 said everybody off the stage nobody moved
Devon Wilford (3 months ago)
That’s right 50 Cent you handled that like a real boss man stop with the violence
teddy gumban (3 months ago)
Lol 50 said Hold on stop with d bottle Stop with d bottle ... 50sounds lol

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.