HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: Devin Gammo

Talking To Myself In Public Prank (Acting Crazy)

603 ratings | 33652 views
I decided to see how people would respond to me talking to myself and acting crazy in a public setting. Some people thought I was on drugs and only one person questioned my sanity. Enjoy and subscribe for more! Follow me on Instagram- http://instagram.com/devin_gammo Thanks to shanestricks for filming. Subscribe to his youtube as well! I do not own any of the music used in this video. "The Builder" Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/ Credit song- Who's Chaos Intro Song
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (81)
Ezekiel is a Pig (4 days ago)
I do like this one because I see enough crazy people
Jeremy Harden (10 days ago)
Dude this was so spot on i hope you're still considering do more of th e se
Jeremy Harden (10 days ago)
this is fucking amazing bro
FatTony123 (20 days ago)
Found this, when i typed acting autistic on search bar
Brandon Flores (1 month ago)
MORE!!!
Xie beonuan Bink (2 months ago)
OMG this guy is a great actor,he got amazing acting which better than many pranksters,i dont know why there is so less people watching his channel..
George Gilbert (2 months ago)
ur acting is on fucking point
FaZe Legit (3 months ago)
Bro luv ur pranks dude u should make more👍🏾👌🏾😝😅
Keshaire!!! (3 months ago)
Great acting haha
Andre castillo (4 months ago)
BRROOO THIS IS YOUR ONE WAY TICKET TO HELL😂😂😂
The first guy looks like he just got a letter 😂😂😂 and this is fucking funny
Haru K. (5 months ago)
That was really good
Z Blade (5 months ago)
0:24 the best time to wear a striped sweater! is all the time!
Paris Robertson (6 months ago)
Please do a part two
Jack Hwang (7 months ago)
I talk to myself all the time
Darskul (7 months ago)
"Bro you're on drugs, shut up" ...-realizes dudes actually insane and talks to him calmly to prevent a possible beatdown-
Darskul (8 months ago)
GOD PLEASE MORE, PLEASE!!!!!!! This was absolutely hilarious, dude.
Paladin Clements (8 months ago)
Lmao
miss dragon lucky china (8 months ago)
wow he nuts , so creepy a crazy person to much steroid ok.
檀岛上的南宁人 (8 months ago)
this is not autism, this is clearly more like a psychotic
The Sniper (8 months ago)
But you didnt talk to yourself...
Telaya Jackson 2.0 (6 months ago)
The Sniper I think it's eye contact self- talk
Boonk Gang (9 months ago)
😂😂😂ur awesome bro
TheKingGamer29 (9 months ago)
love it why aren't there more of these
Sketchalater (9 months ago)
It's 4 o'clock it's 4 o'clock. Its supposed to be one of those. Cause 4 o'clock is when the declaration of independence was signed. Lol XD
no, NO, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO XD
miss dragon lucky china (10 months ago)
ha ha he looks totally insane and acts totally insane like a scizo
Natalie Rivera (1 year ago)
Me everyday
Ace Attack (1 year ago)
NOOOOOOO! ROFL
THE ORANGE BOX (1 year ago)
You got a subscriber guess who it was ( me )
Mi'Angel Robinson (1 year ago)
Lmao !!!!!!!!!!!!!!! This is so funny. I swear if that would've ever happen to me, I would get PISSD off 😂😂😂😂.
Petra Nyman (1 year ago)
really good acting, like a paranoid scizofrenic or a bipolar with a psychosis, quite scary actually ,:-)
thomas Hoxx (1 year ago)
plz make other one part for "acting crazy"
No. (2 years ago)
Finally some good acting hahaha I live this. You're acting so well it's not awkward for us to watch
Leafdroid (2 years ago)
Useless mic, camera and cameraman.
Mytoast Isdone (2 years ago)
2:24 Is my favorite LMAO! "Y-y-y'JUST left under ere' ... under HERE!!!!" xD
Brian Kelly (2 days ago)
+Devin Gammo be more funny in the 20th century
Devin Gammo (2 years ago)
Mytoast Isdone hahaa
user ct (2 years ago)
You're crazy man! hahahahhaha i have some crazy ideas for your videos, if you wanna read them just send me a message haha
user ct (2 years ago)
+Devin Gammo Do you have an email to send the ideas?
user ct (2 years ago)
Do you have an email to send the ideas?
Devin Gammo (2 years ago)
lets hear them!
giovanni brito (2 years ago)
bad actor 1till 10 0 he got to be talking with the imaginator like making to believe he,s talking with a ghost that knowbody see" because it seem like he,s talking with those peoples it don,t look he,s talking by himself, he had to grab something & start talking with that in front of them like a shoes a little leaf a bottle something or talking by himself in a empty place without people than peoples check him like look at this crazy ass man look at him or get in and watch him or that the people pass & tell him with who are you talking & he ignore them & kept talking by himself but there is nobody there like a dead evil spirit that torment him only he see it l wait for the second part!
Karizma Johnson (2 years ago)
Funny screaming parts hilarious 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😉😂😂
Devin Gammo (2 years ago)
Thank you!
Altaïr AlSahar (2 years ago)
That was some good crazy acting dude lol
Devin Gammo (2 years ago)
Thanks!!
David R Galindo (2 years ago)
you got lots of steal balls dude
Devin Gammo (2 years ago)
Im striving for titanium ha but thanks
Fralle Frasken (2 years ago)
more of this!
Sevilyn On Xbox (2 years ago)
LMAO! I love this, especially the screaming parts.
Colossus Fitness (2 years ago)
hahaha this is priceless bro. well done!
Ilyaas Najee-Ullah (2 years ago)
Dude your so funny omg haha just subscribed and liked I'll tell my friends to subscribe too :)
Devin Gammo (2 years ago)
+Ilyaas Najee-Ullah Thank you my good sir!
Courtney Averett (3 years ago)
lol @ 2:13 - 2:22
Indica Barnett (3 years ago)
was that dude wearing a steve from blues clues shirt?
Devin Gammo (3 years ago)
I love this comment haha
Carl Stanley (3 years ago)
Never laughed so hard in my life
Carl Stanley (3 years ago)
+Devin Giamou Cool stuff
Devin Gammo (3 years ago)
I will, I have a big one coming up. A lot of planning going into it!
Carl Stanley (3 years ago)
+Devin Giamou You should make more videos
Devin Gammo (3 years ago)
+Carl Stanley Im glad I could make that happen my friend
casanova1012 (3 years ago)
lol
Sultan Geno (3 years ago)
You were great man
totizedger (3 years ago)
+Devin Giamou hahaha xD
Devin Gammo (3 years ago)
+totizedger​ that or maybe I really did lose my mind after making this video..
totizedger (3 years ago)
+Devin Giamou Very impressive man, you seem to be very good at acting :)
Sultan Geno (3 years ago)
+Devin Giamou Hugs!!!
Devin Gammo (3 years ago)
+Sultan Geno thank you Sultan!
23youwatch (3 years ago)
how have i not seen u? great work!
Leo Pavlovski (3 years ago)
This is awesome,you got subscribe from me
Pastor Gains (3 years ago)
reminds me of those crazy people from outlast.
The Sufi M.D (4 years ago)
haha they were all  shitting their pants XD great acting 
Devin Gammo (4 years ago)
Ha my favourite was the first one.  Thanks!
Mohamed Razkaoui (4 years ago)
Amazing !! Make More !  
Jofre Juan Pablo (3 years ago)
+Devin Giamou im waiting
Devin Gammo (4 years ago)
Thanks man, I definitely will!
Manuel Toloza (4 years ago)
Love it! xDDDD
Devin Gammo (4 years ago)
why thank you Mr Toloza
KarltoonTV (4 years ago)
Thatvwas funny.
Devin Gammo (4 years ago)
thank you sir

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.