HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Parteehard da trucker

Trucking How I Went From $1000.00 a week to $1000.00 a night

276 ratings | 4155 views
So.e will agree some will disagree but it is what it is when I first got in the game I was making $1000.00 a week and now with my truck I make $1000.00 a night it's all trucking you can do what you want to do if you got the hustle
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (88)
Jeremy Pocket change inc (3 months ago)
Being humble and patient take you a long way, 1 when I first started my career 20 years ago opportunity was the same Adidas right now what I did what's work for Swift at least 5 years five years I became a broker I became a mechanic and everything else to start my own Trucking Company when I learn those skills then I was ready for the real world went out and about me first five trucks I had no problems running my business but I had to learn how to be humble patient
Reginald Green (3 months ago)
Big ups✊🏾
bigc42 (3 months ago)
Good video
Timetogo Runfastmoveit (3 months ago)
You got that fact going on
yaboibiga (3 months ago)
Appreciate the game bro🙏🏾🙌🏾💪🏾💯👑
Earl Hustle (3 months ago)
That intro funny keep this one lol
Earl Hustle (3 months ago)
That intro funny keep this one lol
Special K (3 months ago)
😂😂😂 Damn i Don't Even Exist!!
Trucker D (3 months ago)
Great video bro bless up
Rashon Crunk (3 months ago)
💯👍🏽🔥👏🏽
William Vaughn (3 months ago)
Speak 💣💥🗣
J skills (3 months ago)
I paid my dues on this highway
SUPERMAN 7 (3 months ago)
Peace GOD! Your AZZ crazy! LOL HA HA HA (The church shit) Yep, other people $$$$!!! Yep, make sure you keep ya money in a separate place GOD! NO ACCESS TO YA $$$$, ESPECIALLY TO THE WOMEN!!!! (I know you know God!) Baby to teen, to man, it's PROTOCOLS TO THIS SHIT! EXACTLY! Indeed, it takes "A REAL MANE" (like the old men used to say)! LOL HAHAHA ALWAYS LOVE THE REAL TALK, AND CAN ONLY GET IT FROM US REAL BROTHERS! PEACE, POWER AND PROSPERITY BROTHER! (ENJOYED I'M OUT GETTIN IT, BUT CHECKS YA OUT FROM TIME TO TIME!) BE SAFE OUT THERE!😎✌
King David (3 months ago)
I say that all the time Trucking is just like the streets and most drivers look at me crazy
TruckerSherm (2 months ago)
I say it all the time, it's like we really out here trappin getting to that bag.
King David (3 months ago)
Darius Lovehall right!
Darius Lovehall (3 months ago)
Tried to tell this young Kat that .....this shit is a hustle game right down to how you talk and interact with the yard jockey
Parteehard da trucker (3 months ago)
King David Thays because they not from where we from that’s over their heads
Charlie Finley (3 months ago)
Bro real shit
Dnice Davis (3 months ago)
I don't care what people say about this man he always sits in his own truth...He started from the bottom and here he stands! Keep up the great work
Parteehard da trucker (3 months ago)
+dnice jackson Fam I appreciate your support
Devin Jackson (3 months ago)
Dat intro is fire I f****s wit it
DHubb DaTrucker (3 months ago)
Preach PH.....Well spoken.
Lua Shelton (3 months ago)
Best advice on earth PH! What you said--- "Relax and learn".
demikpre (3 months ago)
you gotta chill with your energy, can be real negative nasty sometimes. just keep it playa chill with all the yelling and shitting on me we click these videos to fuck with you. you just spent 9 mins telling me i anit shit and i anit even do nothing lol
Parteehard da trucker (3 months ago)
🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️
Real shit... Good knowledge bruh
Ricochet (3 months ago)
I'll have my CDL end of this month. Your channel and a few others channels are a wealth of knowledge.
Parteehard da trucker (3 months ago)
Congrats 🍾🎈🎊 Pimp
YoBoyRich (3 months ago)
FACTS 100% THESE NIGGAS FUCKING FAKEING 🤔🤔🤔
Benjamin Weeks (3 months ago)
😂😂😂😂😂”I don’t care if you don’t like it”
Tariq ibnbilaltariq (3 months ago)
One of the realest videos big bro.
Christopher Burroughs (3 months ago)
I went owner op after my first year and I make $5000 a week come on with the bull. All you got to do is take a chance. The money is out there.
Parteehard da trucker (3 months ago)
Christopher Burroughs That’s you everybody different you don’t have to agree I don’t give a fuck Pimp 😂😂
Aaron Jeffrey (3 months ago)
I have a few questions for you when you first started driving what company did you start out with? and how much cpm were you making? and how long have you been a trucker? And the drone footage was awesome ph
Parteehard da trucker (3 months ago)
Jeff Sanchez Bruh It’s videos about all those questions you just asked
Big Daddy (3 months ago)
Good knowledge homie 👍
Ernese McQueen (3 months ago)
😊
TruckinUp (3 months ago)
Just blew them doors off on 24 headed towards Nashville. Stay safe out here and stay on your grind big bro.
PoloTheGr8 (3 months ago)
Be safe bro...
PoloTheGr8 (3 months ago)
True, niggas come in thinking they own everything...
PoloTheGr8 (3 months ago)
😎 what up, congratulations on your new baby boy... Get that money...
Dee Wheels (3 months ago)
PH ..lmao...you got me with church song from the head Deacon....
Demarcus Williams (3 months ago)
Keep chasing that money bro!!!💯💯
Jai Clark (3 months ago)
Salute
Jermaine Daye (3 months ago)
When I started the place I drove for payed me 20 cent a mile after a few months I decided to switch companies and now I’m 50 cent a mile. The money comes with time and experience. I’ll be company until I feel ready for THE REAL GRIND. I ain’t bout that paying for my own fuel life 😂🤣🙅🏾‍♂️
Parteehard da trucker (3 months ago)
+Jermaine Daye 😂😂😂
Mario Wallace (3 months ago)
Work For knowledge Don’t Work For Money Work to Learn the money always going to be there.✊🏿
Mario Wallace (3 months ago)
Work For knowledge Don’t Work For Money Work to Learn the money always going to be there.✊🏿
Mario Wallace (3 months ago)
Work For knowledge Don’t Work For Money Work to Learn the money always going to be there.✊🏿
FatDaddy 261 (3 months ago)
Factz
Bernard Williams (3 months ago)
Old negro spirituals bro.... PH you have come a long ways.... Proud of you.... Get that bread brother! Keep continuing to take care of your family, that is the main goal....
Parteehard da trucker (3 months ago)
Bernard Williams Already
Rider 71 (3 months ago)
When one learns the trade and does it well the money chases them...way to persevere...
Parteehard da trucker (3 months ago)
+Rider 71 Well put Fam
Ricochet (3 months ago)
Real spit 🖒
King Pharoah (3 months ago)
hey og I sent the email like you told me. Not sure if you got it.
King Pharoah (3 months ago)
Parteehard da trucker man told you all this technology is new for me. Been on vacation before but even came out. I'm a live an direct type of guy. I pulls up Haha
Parteehard da trucker (3 months ago)
King Pharoah Bruh I checked that email and couldn’t find no email from you Pimp you might be abt to s nd that again
King Pharoah (3 months ago)
Parteehard da trucker man yall peep the direct fast response. I knew you was an og. Authentic an really in it.
Parteehard da trucker (3 months ago)
King Pharoah I will check
Buddha Blac (3 months ago)
PH right learn how to do that full 11hrs so u can make money
Geargrinder 18 (3 months ago)
Real talk PH!!! I didn't worry about other people money. I kept trying to do better than the day before.
Parteehard da trucker (3 months ago)
Joseph Patrick That’s the ticket
KJ_Mack82 (3 months ago)
Real shit bro...this is BIG time motivation thanks bro💯
K C Francis (3 months ago)
💯💯💯
Devin Jackson (3 months ago)
Bruh u couldn't be more right, all truth, 1000 a night s**** 😮 keep hittn licks on em. 🔥
Cali ADOS (3 months ago)
Worry about your own money exactly!!!! That's facts
Alix Christie (3 months ago)
Rasta man big ups one love🇯🇲🇱🇷🇬🇭
Nick Vick (3 months ago)
Real talk thanks I needed this and a whole lotta other first years needed this. Big blue want me to train and I’m like how I’m just knowing shit
Daryl Watson (3 months ago)
Bro well said , Super Real Talk . That kind of punched me in the chest .
roderick johnson (3 months ago)
Real talk

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.